Cartell complet fons verdDivendres comença la campanya de les Eleccions Europees, on per primera vegada estem en disposició d’assolir representació al Parlament Europeu. La nostra Coalició s’ha enfortit amb la unió d’altres partits d’arreu l’Estat, com són Equo, la Chunta Aragonesista… conformant la Primavera Europea. El nostre candidat (i cap de llista de la Coalició) és Jordi Sebastià, alcalde de Burjassot per Compromís.

El proper divendres comença la campanya, i nosaltres també la començarem al nostre poble. Rebrem de nou la visita de la nostra diputada Mireia Mollà, amb qui farem una passejada pel poble parlant amb veïns i comerciants que ens vulguen escoltar i fer-los arribar la Primavera Europea. Després, a les 19h, farem una xarrada a la plaça dels Músics per parlar de la Primavera Europea i de la importància d’estar a Brussel·les representant la ciutadania valenciana. Vos esperem!