(en castellano más abajo)

En estes dues primeres setmanes de l’any s’han presentat 4 sol·licituds d’informació i propostes a l’ajuntament.

 

Compromís per la Nucia comença el 2015 seguint en la línia d’oposició que pordesperfectes-carrerstava el 2014, demanant documentació i sol·licitant actuacions al municipi. La passada setmana, només passar la festivitat dels Reis d’Orient, el nostre portaveu Pep Pastor demanava per registre d’entrada les despeses nadalenques de l’ajuntament, bàsicament de l’enllumenat i les despeses de la Cavalcada de Reis, que al nostre parer va ser una cavalcada desproporcionada per al nostre poble i per al moment que de crisi que patim. Per altra banda, va demanar un Pla de Millora del Nucli Urbà, donats els desperfectes que trobem als carrers que s’acumulen i no veiem cap operari municipal reparant-los, com sí que estan fent a les urbanitzacions.

Esta mateixa setmana s’han fet dues sol·licituds d’informació. En la primera d’elles demanen els Pressupostos Municipals del 2015, un document públic que a la gran majoria d’ajuntaments, així com les Diputacions, Parlaments Autonòmics i Govern Central a Espanya tenen accessibles des de les seues pàgines web, cosa que no passa a la Nucia. Per tant, demanen que es pose a disposició de la ciutadania a través de la web municipal (www.lanucia.es) o que els faciliten una còpia.

Per últim, han demanat la relació d’ingressos per lloguer i despeses que haja pogut tindre l’ajuntament per l’estada hivernal que ha vingut fent des de la setmana passada l’equip holandes FC Utrecht, en la parada que ha fet la Lliga Holandesa i que per segon any l’equip elegeix la Ciutat Esportiva de la Nucia. Des de Compromís ens sembla genial que vinguen equips professionals de primer nivell a utilitzar les instal·lacions, però no a cost 0 per a ells com sospitem.

En paraules del nostre portaveu Pep Pastor “treballem tot l’any per a la ciutadania de la Nucia, i igual que vam fer un 2014 de molta faena d’oposició al govern del PP, seguirem igual este 2015, sense perdre de vista les eleccions municipals, on estem preparant una candidatura forta i preparada perquè la ciutadania tinga una opció d’obediència valenciana i que es preocupa pels seus problemes i necessitats, alhora que apostem per un ajuntament obert i transparent”.

Compromís per la Nucia empieza el año haciendo nuevas solicitudes al ayuntamiento

En estas dos primeres semanas del año se han presentado 4 solicitudes de información y propuestas al ayuntamiento.

 

Compromís per la Nucia comienza el 2015 siguiendo en la línea de oposición que llevaba el 2014, pidiendo documentación y solicitando actuaciones en el municFoto desperfectos callesipio. La pasada semana, nada más pasar la festividad de los Reyes Magos, nuestro portavoz Pep Pastor pedía por registro de entrada los gastos navideños del ayuntamiento, básicamente del alumbrado y los gastos de la Cabalgata de Reyes, que a nuestro juicio fue una cabalgata desproporcionada para el nuestro pueblo y para el momento de crisis que sufrimos. Por otra parte, pidió un Plan de Mejora del Casco Urbano, dados los desperfectos que encontramos en las calles que se acumulan y no vemos ningún operario municipal reparándolos, como sí que están haciendo en las urbanizaciones.

Esta misma semana se han hecho dos nuevas solicitudes de información. En la primera de ellas piden los Presupuestos Municipales del 2015, un documento público que en la gran mayoría de Ayuntamientos, así como las Diputaciones, Parlamentos Autonómicos y Gobierno Central en España tienen accesible desde su página web, cosa que no pasa en la Nucía. Por tanto, piden que se ponga a disposición de la ciudadanía a través de la web municipal (www.lanucia.es) o que les faciliten una copia.

Por último, han pedido la relación de ingresos por alquiler y gastos que haya podido tener el ayuntamiento por el stage invernal que ha hecho la semana pasada el equipo holandés FC Utrecht, en el parón que ha hecho la Liga Holandesa y que por segundo año consecutivo el equipo elige la Ciutat Esportiva de la Nucía. Desde Compromís nos parece genial que vengan equipos profesionales de primer nivel a utilizar las instalaciones, pero no a coste 0 para ellos como sospechamos.

En palabras de nuestro portavoz Pep Pastor “trabajamos todo el año para la ciudadanía de la Nucía, e igual que hicimos un 2014 de mucho trabajo de oposición al gobierno del PP, seguiremos igual este 2015, sin perder de vista las elecciones municipales, que estamos preparando una candidatura fuerta y preparada para que la ciudadanía tenga una opción de obediencia valenciana y que se preocupa por sus problemas y necesidades, a la vez que apostamos por un ayuntamiento abierto para todos y transparente”.