(en castellano más abajo)Pep Pastor, candidat a l'alcaldia de la Nucia

Compromís per la Nucia ha fet pública la seua candidatura a les eleccions municipals del pròxim 24 de maig. La coalició es presenta baix el nom Compromís per la Nucia-Verds-Entre tod@s se puede amb la qual han integrat persones independents de diversos àmbits de la societat nuciera i la plataforma “Entre tod@s se puede” que aglutina sensibilitats provinents dels indignats del moviment 15M.

Encapçala la candidatura Pep Pastor, portaveu de Compromís per la Nucia, una persona jove molt vinculada al poble, al seu teixit social i cultural. Participa activament en diversos moviments i associacions, com la Unió Musical la Nucia. Pastor compta en el número 2 de la llista, amb Juan Carlos Arjona, membre de la plataforma Entre Tod@s se puede i fervent defensor de la regeneració democràtica a les institucions públiques. La número 3 de la llista l’ocupa Sònia Pérez, secretària d’organització local i exregidora de l’ajuntament de la Nucia.

Pastor declara que “hem conformat un equip de gent molt diversa que representa a molts i diferents sectors de la població, i junts volem treballar per una Nucia més plural, participativa, transparent i sostenible, en la que els ciutadans tinguen veu pròpia i siguen protagonistes de la gestió municipal, amb comptes públics i a l’abast de tothom i on càpiguen totes les opinions. Sense por, perquè amb valentia, es pot

 

Compromís per la Nucia hace pública su candidatura a las elecciones  

Compromís per la Nucia ha hecho pública su candidatura a las elecciones municipales del próximo 24 de mayo. La coalición se presenta bajo el nombre Compromís per la Nucia-Verds-Entre tod@s se puede en la que han integrado persones independientes de varios ámbitos de la Sociedad nuciera y la plataforma “Entre tod@s se puede” que aglutina sensibilidades provenientes de los indignados del movimiento 15M.

Encabeza la candidatura Pep Pastor, portavoz de Compromís per la Nucia, una persona joven muy vinculada al pueblo, a su tejido social y cultural. Participa activamente en diversos movimientos y asociaciones, como la Unión Musical la Nucia. Pastor cuenta en el número 2 de la lista con Juan Carlos Arjona, miembro de la Entre Tod@s se puede y ferviente defensor de la regeneración democrática en las Instituciones públicas. La número 3 de la lista es Sònia Pérez, secretaria de organización local y exconcejala del ayuntamiento de la Nucía.

Pastor declara que “hemos conformado un equipo de gente muy diversa que representa a muchos y diferentes sectores de la población, y juntos queremos trabajar por una Nucía más plural, participativa, transparente y sostenible, en la que los ciudadanos tengan voz propia y sean protagonistas de la gestión municipal, con cuentas públicas y al alcance de todos y donde quepan todas las opiniones. Sin miedo, porque con valentía, se puede