(en castellano más abajo)

Compromís lamenta que l’equip de govern de la Nucia no ha volgut sumar-se a la marxa feminista del 7 de novembre, votant en contra de la moció presentada pel portaveu del grup Municipal, Pep Pastor, que no entén “la poca sensibilitat en este tema que té el grup Popular mirant partidisme i donant excuses de mal pagador, quan és una moció que hem rebut de l’associació estatal Moviment Feminista.”vot en contra PP Moció 7 de novembre

En el plenari ordinari d’octubre, Pastor va presentar la moció per via d’urgència, ja que era l’últim plenari abans de l’esmentat dia 7 de novembre, i per tant, s’havia de presentar per a este plenari. Es va votar per unanimitat a favor d’incloure-la en l’ordre del dia, però en el debat de la moció el PP va al·legar que era un assumpte supramunicipal. La moció també demanava posar una pancarta a la façana de l’ajuntament per sumar-se a la reivindicació, cosa que no s’ha acceptat tampoc amb el rebuig de la mateixa.

En paraules de Pastor “al·legar que és un tema supramunicipal quan parla de reafirmar-se l’ajuntament com a contrari a la violència i seguir posant els recursos que té al seu abast per lluitar contra esta lacra fa incomprensible el seu vot en contra. Les mocions que presentem l’oposició, encara que estiguen a favor, sempre acaben sent rebutjades, mostrant l’equip de govern el seu costat més partidista.”

Foto: el Grup Popular votant en contra de la moció al passat plenari.

 

Compromís lamenta que el PP de la Nucía no quiera sumarse a la marcha feminista del 7 de noviembre

Compromís lamenta que el equipo de gobierno de la Nucía no ha querido sumarse a la marcha feminista del 7 de noviembre, votando en contra de la moción presentada por el portavoz del grupo Municipal, Pep Pastor, que no entiende “la poca sensibilidad en este tema que tiene el grupo Popular mirando partidismo y dando excusas de mal pagador, cuando es una moción que hemos recibido de la asociación estatal Movimiento Feminista.”

En el pleno ordinario de octubre, Pastor presentó la moción por via de urgencia, ya que era el último pleno antes del mencionado día 7 de noviembre, y por tanto, se tenía que presentar para este pleno. Se votó por unanimidad a favor de incluírla en el orden del día, pero en el debate de la moción el PP alegó que era un asunto supramunicipal. La moción también pedía poner una pancarta en la fachada del ayuntamiento para sumarse a la reivindicación, cosa que no se ha aceptado tampoco con el rechazo de la misma.

En palabras de Pastor “alegar que es un tema supramunicipal cuando habla de reafirmarse el ayuntamiento como contrario a la violencia y seguir poniendo los recursos que tiene a su alcance para luchar contra esta lacra hace incomprensible su voto en contra. Las mociones que presentamos la oposición, aunque estén a favor, siempre acaban siendo rechazadas, mostrando el equipo de gobierno su lado más partidista.”