(en castellano más abajo)

En el plenari ordinari de desembre s’ha fet l’aprovació inicial del Pressupost Municipal 2016 únicament amb els vots a favor del Grup Popular. Un pressupost que arriba sense cap tipus de consens dels grups municipals ni tampoc obert a la ciutadaniaplenari desembre. “Són uns nous pressupostos falsos i irreals els que ens presenta l’equip de Govern del PP”, en paraules del regidor i portaveu de la formació valencianista Pep Pastor.

Són uns pressupostos on es poden trobar dos diferents: el somni del PP i la tornada a la realitat en el tancament de 2015, on es veu que del que pressuposten al que realment passa hi ha un desfasament de milions d’euros, tant en ingressos com en despeses. Per si no fóra poc presenten un pla d’inversions de 2 milions d’euros que no compliran en la majoria de coses, donat que fiquen adquisició de terrenys, inversions en infraestructures hidràuliques, construcció d’edificis culturals que porten anys pressupostant i no gastant, però això sí, de nou 500.000€ per a instal·lacions esportives que veurem què s’acaba fent.

Per al portaveu Pastor “ens trobem de nou amb uns pressupostos en què la participació d’altres partits i de la ciutadania ha sigut 0 i que tampoc accepten cap de les nostres esmenes, però que a més no compliran en la majoria de coses, donat que faran diverses modificacions pressupostàries i també gastaran molt més del pressupostat. Seguirem amb el maquillatge de comptes que fa temps estem denunciant.”

Compromís denuncia unos nuevos presupuestos falsos y irreales en el Ayuntamiento de la Nucía

En el pleno ordinario de diciembre se ha hecho la aprobación inicial del Presupuesto Municipal 2016 únicamente con los votos a favor del Grupo Popular. Un presupuesto que llega sin ningún tipo de consenso de los grupos municipales ni tampoco abierto a la ciudadanía. “Son unos presupuestos falsos y irreales que nos presenta el equipo de gobierno del PP”, en palabras del concejal y portavoz de la formación valencianista Pep Pastor.

Son unos presupuestos donde se pueden encontrar dos diferentes: el sueño del PP y la vuelta a la realidad en el cierre de 2015, donde se ve que de lo que presupuestan a lo que realmente pasa hay un desfase de millones de euros, tanto en ingresos como en gastos. Por si no fuera poco presentan un plan de inversiones de 2 millones de euros que no cumplirán en la mayoría de cosas, construcción de edificios culturales que llevan años presupuestando y no gastando, pero eso sí, de nuevo 500.000€ para instalaciones deportivas que veremos que se acaba haciendo.

Para el portavoz Pastor “nos encontramos de nuevo con unos presupuestos en que la participación de otros partidos y de la ciudadanía ha sido 0 y que tampoco aceptan ninguna de nuestras enmiendas, pero que además no cumplirán en la mayoría de cosas, dado que harán diversas modificaciones presupuestarias y también gastarán mucho más de lo presupuestado. Seguiremos con el maquillaje de cuentas que hace tiempo estamos denunciando”.