(en castellano más abajo)

Aquest divendres, 12 de febrer, s’ha celebrat una sessió plenària extraordinària per a rebutjar l’única al·legació al Pressupost del 2016 i aprovar-lo definitivament, un mes i mig després de començar l’any. “El PP fa de l’Aprovació def pressupost 2016 plenari extra 12 febrerexcepció a la norma allò habitual i com sempre contradiu a la llei aprovant el pressupost més enllà del 31 de desembre”, en paraules de Pep Pastor, portaveu del Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament.

El pressupost, per a Compromís, segueix en la línia continuista de balafiament de diners en grans esdeveniments i propaganda, i de nou un pressupost que en res s’assemblarà quan s’acabe l’any, donades les diverses modificacions pressupostàries que li faran, com cada any. Per si no fóra poc, un any més ha sigut un pressupost sense atendre cap petició de l’oposició ni de la ciutadania, utilitzant el PP la seua majoria absoluta per aprovar-lo. Quant a l’al·legació, pertany a la UTE Rotondas CV70 demanant incloure una partida amb els 5,8 milions d’euros de la sentència judicial del Tribunal Suprem,  que incomprensiblement no apareixen a cap partida de despeses i els diners per pagar-ho s’ingressaran properament, a través d’un préstec bancari.

Per a Pastor “s’evidencia, una vegada més, la soledat de Bernabé Cano y la seua majoria absoluta, en aprovar ells sols el pressupost. Un pressupost totalment fals que no compliran en la majoria de partides, que igual que el 2015 sofriran variacions, ingressaran menys i gastaran molt més. Amb esta gestió econòmica qualsevol empresa acabaria tancant però ací trauen pit dient que ho fan molt bé.”

Per a acabar, lamenta que “no hagen acceptat l’esmena, incloent la partida de 5,8 milions de la sentència per les fonts de les rodones de la CV70, partida que van crear el 31 de desembre, per decret d’alcaldia, al pressupost de 2015 però no es reflecteix al pressupost de 2016 en cap partida”.

Vídeo del plenari: https://youtu.be/n3x7G_lghQg

El PP de la Nucía aprueba definitivamente unos nuevos presupuestos desvirtuados de la realidad en el Ayuntamiento

Este viernes, 12 de febrero, se ha ha celebrado una sesión plenaria extraordinaria para rechazar la única alegación al Presupuesto de 2016 y aprobarlo definitivamente, un mes y medio después de empezar el año. “El PP hace de la excepción a la norma lo habitual y como siempre contradice a la ley aprobando el presupuesto más allá del 31 de diciembre”, en palabras de Pep Pastor, portavoz del Grupo Municipal de Compromís en el Ayuntamiento.

El presupuesto, para Compromís, sigue en la línea continuista de malgasto de dinero en grandes eventos y propaganda, y de nuevo un presupuesto que en nada se asemejará cuando se acabe el año, dadas las diversas modificaciones presupuestarias que le harán, como cada año. Por si no fuera poco, un año más ha sido un presupuesto sin atender ninguna petición de la oposición ni de la ciudadanía, utilizando el PP su mayoría absoluta para aprobarlo. En cuanto a la alegación, pertenece a la UTE Rotondas CV70 pidiendo incluir una partida con los 5,8 millones de euros de la sentencia judicial del Tribunal Supremo, que incomprensiblemente no aparecen en ninguna partida de gasto y el dinero para pagarlo se ingresará próximamente, a través de un préstamo bancario.

Para Pastor “se evidencia, una vez más, la soledad de Bernabé Cano y su mayoría absoluta, al aprobar ellos solos el presupuesto. Un presupuesto totalmente falso que no cumplirán en la mayoría de partidas, que igual que en 2015 sufrirán variaciones, ingresarán menos y gastarán mucho más. Con esta gestión económica cualquier empresa acabaría cerrando pero aquí sacan pecho diciendo que lo hacen muy bien.”

Para acabar, lamenta que “no hayan aceptado la enmienda, incluyendo la partida de 5,8 millones de la sentencia por las fuentes de las rotondas de la CV70, partida que crearon el 31 de diciembre, por decreto de alcaldía, en el presupuesto de 2015 pero no se refleja en el presupuesto de 2016 en ninguna partida.”

Vídeo del pleno: https://youtu.be/n3x7G_lghQg