(en castellano más abajo)

Compromís per la Nucia lamenta la mort d’un gos al Parque Can de Bello Horizonte, perIMG-20160309-WA0000   culpa de la deixadesa de l’ajuntament en el seu manteniment. “Fins que no ha hagut una desgràcia no han fet cas dels avisos que els donàvem tant des de Compromís com des de la ciutadania”, en paraules del regidor i portaveu de la formació a l’Ajuntament, Pep Pastor.

El passat dimarts, una veïna del municipi contava a través d’una coneguda xarxa social, que el seu gos havia mort al parc per a gossos de la Urbanització Bello Horizonte, després que l’animal es clavara un pal de ferro que està enganxat a terra. Pel que sembla, n’hi ha més d’aquestos, que són un perill tant per als animals com per a les persones que els acompanyen, sobretot xiquets que van a jugar amb els animals i poden anar més distrets del que hi ha a terra. A més, tampoc funcionen les fonts d’aigua i hi ha brutícia que no es neteja, com es pot comprovar a les imatges.

En paraules de Pastor “lamentem profundament la mort del gos i acusem directament a l’equip de govern de no mantindre en perfectIMG-20160309-WA0001es condicions unes instal·lacions “posades en marxa” entre febrer i maig de l’any passat, en plena campanya electoral. El pitjor de tot és que al plenari de novembre vam preguntar sobre el tema i la resposta va ser que els parcs estan totalment cuidats i nets, en paraules textuals del portaveu popular, extretes de l’acta del plenari. Després del que ha passat està més que clar que no.”

En este sentit, Pastor comenta que “presentarem una moció pel proper plenari instant a l’ajuntament a tancar provisionalment els parcs fins que siguen revisats de manera exhaustiva i arreglats tots els desperfectes. És immoral i indecent que unes instal·lacions obertes l’any passat estiguen d’esta manera, i no podem permetre cap altra desgràcia. Esta setmana ha sigut un gos però altre dia pot ser una persona. L’Ajuntament de la Nucia no ho pot tolerar”.

La dejadez de los Parque Can de la Nucía ha provocado la muerte de un perro

Compromís per la Nucia lamenta la muerte de un perro en el Parque Can de Bello Horizonte, por culpa de la dejadez del ayuntamiento en su mantenimiento. “Hasta que no ha habido una desgracia no han hecho caso de los avisos que les dábamos tanto desde Compromís como desde la ciudadanía”, en palabras del concejal y portavoz de la formación en el Ayuntamiento, Pep Pastor.

El pasado martes, una vecina del municipio contaba a través de una conocida red social, que su perro había muerto en el parque para perros de la Urbanización Bello Horizonte, después de que el animal se clavará un palo de hierro que está pegado en el suelo. Al parecer, hay más de estos, que son un peligro tanto para los animales como para las personas que los acompañan, sobre todo niños que van a jugar con los animales y pueden ir más distraídos de lo que hay en el suelo . Además, tampoco funcionan las fuentes de agua y hay suciedad que no se limpia, como se puede comprobar en las imágenes.

En palabras de Pastor “lamentamos profundamente la muerte del perro y acusamos directamente al equipo de gobierno de no mantener en perfectas condiciones unas instalaciones “puestas en marcha” entre febrero y mayo del año pasado, en plena campaña electoral. Lo peor de todo es que en el pleno de noviembre preguntamos sobre el tema y la respuesta fue que los parques están totalmente cuidados y limpios, en palabras textuales del portavoz popular, sacadas del acta del pleno. Después de lo que ha pasado está más que claro que no.”IMG-20160312-WA0015

En este sentido, Pastor comenta que “presentaremos una moción para el próximo pleno instando al ayuntamiento a cerrar provisionalmente los parques hasta que sean revisados ​​de manera exhaustiva y arreglados todos los desperfectos. Es inmoral e indecente que unas instalaciones abiertas el año pasado estén de esta manera, y no podemos permitir ninguna otra desgracia. Esta semana ha sido un perro pero otro día puede ser una persona. El Ayuntamiento de la Nucía no lo puede tolerar “.