(en castellano más abajo)

El PP de la Nucia ha tombat la moció de Compromís que demanava que es revisarenIMG-20160309-WA0000 els desperfectes i es netejaren els Parcs Can de la població, després de la mort d’un gos per la deixadesa en la seua neteja. “Ni havent una desgràcia reconeixen que han fet malament les coses i tomben la moció que vam presentar”, en paraules del regidor i portaveu de Compromís a l’Ajuntament, Pep Pastor.

Al plenari ordinari de març, el Grup Municipal de Compromís va portar per a la seua aprovació una moció que demanava que els serveis tècnics revisaren els 7 parcs de dalt a baix, es netejaren i arreglaren els desperfectes, després de la mort d’un gos el passat 8 de març, però el PP segueix afirmant que estan “totalment cuidats i nets”, votant en contra de la moció.

Per a Pastor, “l’equip de Govern del PP segueix sense reconéixer els seus errors en la gestió, com és en el cas dels Parcs Can, inaugurats sense estar en condicions òptimes, i ni havent una desgràcia com la de la mort d’un gos es dignen a rectificar i revisar-los com els demanàvem.”IMG-20160312-WA0015

Per a concloure, lamenta “que no hagen volgut aprovar la nostra moció. Només demanàvem que els serveis tècnics revisaren a fons i netejaren les parcel·les, faena que s’hauria d’haver fet abans de la inauguració i de manera periòdica, però prefereixen faltar-me al respecte contínuament i acusant-me de mentider. Eixe és el nivell del PP local, l’insult quan es demana rectificacions i responsabilitats per la gestió municipal.”

 

El PP de la Nucía vota en contra de limpiar y poner a punto los Parque Can

El PP de La Nucía ha tumbado la moción de Compromís que pedía que se revisaran los desperfectos y se limpiaran los Parques Can de la población, tras la muerte de un perro por la dejadez en su limpieza. “Ni habiendo una desgracia reconocen que han hecho mal las cosas y tumban la moción que presentamos”, en palabras del concejal y portavoz de Compromís en el Ayuntamiento, Pep Pastor.

En el pleno ordinario de marzo, el Grupo Municipal de Compromís llevó para su aprobación una moción que pedía que los servicios técnicos revisaron los 7 parques de arriba abajo, se limpiaran y arreglaran los desperfectos, tras la muerte de un perro el pasado 8 de marzo, pero el PP sigue afirmando que están “totalmente cuidados y limpios”, votando en contra de la moción.

Para Pastor, “el equipo de Gobierno del PP sigue sin reconocer sus errores en la gestión, como es en el caso de los Parques Can, inaugurados sin estar en condiciones óptimas, y ni habiendo una desgracia como la de la muerte de un perro se dignan a rectificar y revisarlos como los pedíamos.”

Para concluir, lamenta “que no hayan querido aprobar nuestra moción. Sólo pedíamos que los servicios técnicos revisaran a fondo y limpiaran las parcelas, trabajo que debería haber hecho antes de la inauguración y de manera periódica, pero prefieren faltarme al respeto continuamente y acusándome de mentiroso. Ese es el nivel del PP local, el insulto cuando se pide rectificaciones y responsabilidades por la gestión municipal.”