(en castellano más abajo)

L’equip de govern de l’Ajuntament de la Nucia ha insultat al regidor i portaveu de Plenari abrilCompromís, Pep Pastor, i li ha amenaçat amb denunciar-lo i fer una campanya de desprestigi mediàtic contra la seua persona durant el plenari ordinari d’abril. “Els senta malament que des de Compromís demanem informació i respostes sobre la seua tasca al front del govern, i l’únic que saben fer és insultar i menysprear, pensant-se que així callarem i no portarem la veu de la ciutadania a l’ajuntament” ha lamentat el regidor.

Els insults i les amenaces han començat quan Pastor ha preguntat per l’exponencial augment de les multes de trànsit al municipi, i han continuat quan el regidor ha preguntat per l’autorització d’ús del Centre Educatiu Mediambiental el Captivador per a celebrar el aniversari de l’alcalde, autorització que s’ha demanat tant per si era per ús personal con d’una associació festera del poble, per no estar registrada ni a les actes de Juntes de Govern, ni per decret d’alcaldia.

Per a Pastor, “el PP de la Nucia no sap fer res més que faltar al respecte i amenaçar quan l’oposició li pregunta per temes que no volen respondre. És una vergonya que el PP haja rebaixat tant el nivell polític dels plenaris i tracten als membres de l’oposició d’una manera tan autoritària i antidemocràtica, propiciant tot tipus d’insults i amenaces. Com a regidor de l’ajuntament considere que és obligació preguntar per les coses que ens preocupa a la ciutadania i ells tenen l’obligació de contestar”.

 

El PP de la Nucía amenaza al concejal de Compromís para pedir información durante el pleno

El equipo de gobierno del Ayuntamiento de la Nucía ha insultado al concejal y portavoz de Compromís, Pep Pastor, y le ha amenazado con denunciarle y hacer una campaña de desprestigio mediático contra su persona durante el pleno ordinario de abril. “Les sienta mal que desde Compromís pidamos información y respuestas sobre su labor al frente del gobierno, y lo único que saben hacer es insultar y despreciar, pensando que así callaremos y no llevaremos la voz de la ciudadanía  al ayuntamiento “lamentó el concejal.

Los insultos y las amenazas comenzaron cuando Pastor ha preguntado por el exponencial aumento de las multas de tráfico en el municipio, y han continuado cuando el regidor ha preguntado por la autorización de uso del Centro Educativo Medioambiental el Cautivador para celebrar el cumpleaños del alcalde, autorización que se ha pedido tanto por si era para uso personal como de una asociación festera del pueblo, por no estar registrada ni en las actas de Juntas de Gobierno, ni por decreto de alcaldía.

Para Pastor, “el PP de La Nucía no sabe hacer otra cosa que faltar al respeto y amenazar cuando la oposición le pregunta por temas que no quieren responder. Es una vergüenza que el PP haya rebajado tanto el nivel político de los plenos y traten a los miembros de la oposición de una manera tan autoritaria y antidemocrática, propiciando todo tipo de insultos y amenazas. Como concejal del ayuntamiento considero que es obligación preguntar por las cosas que nos preocupa a la ciudadanía y ellos tienen la obligación de contestar.”