(en castellano más abajo)

El portaveu de Compromís a la Diputació d’Alacant i regidor de l’Ajuntament de Xaló, Plenari maigGerard Fullana, i la Secretària d’Organització de Compromís i recentment triada Coordinadora Nacional del BLOC, Àgueda Micó, han acudit al plenari de la Nucia celebrat este dijous, per a mostrar el seu suport al regidor de Compromís en la localitat, Pep Pastor, davant els continus atacs verbals i faltes de respecte propiciats des de l’equip de govern de la Nucia cap al regidor de Compromís.

Com ja va succeir al ple d’abril, els regidors del Partit Popular han tornat a menysprear i insultar al portaveu de Compromís a l’Ajuntament. “Els senta malament que des de Compromís demanem informació i respostes sobre la seua tasca al front del govern,es pensen que amb la seua actitud deixarem de portar la veu de la ciutadania a l’Ajuntament” ha lamentat Pep Pastor.

Per la seua part, Gerard Fullana ha demanat al govern del Partit Popular “un comportament més professional”, i ha atribuït el seu fer a les “velles formes de fer política que ens ha tingut acostumats el PP en els últims 20 anys a totes les institucions d’arreu del País on ha governat, com és el cas encara de la Nucia”.

Segons ha manifestat Àgueda Micó, “els atacs personals propiciats des del PP cap al nostre regidor són furibunds i sense sentit”. “És una llàstima veure com el Partit Popular converteix un ple on s’hauria de debatre sobre com solucionar els problemes de la gent, en un espectacle on els crits i les desqualificacions personals tracten d’amagar la mala gestió del PP al capdavant del govern local”.

La dirección autonómica y comarcal de Compromís acude al pleno de la Nucía para apoyar a su concejal

El portavoz de Compromís en la Diputación de Alicante y concejal del Ayuntamiento de Xaló, Gerard Fullana, y la Secretaria de Organización de Compromís y recientemente elegida Coordinadora Nacional del BLOC, Àgueda Micó, han acudido al pleno de la Nucia celebrado este jueves, para mostrar su apoyo al concejal de Compromís en la localidad, Pep Pastor, ante los continuos ataques verbales y faltas de respeto propiciados desde el equipo de gobierno de la Nucía hacia el concejal de Compromís.

Como ya sucedió en el pleno de abril, los concejales del PP han vuelto a despreciar e insultar al portavoz de Compromís en el Ayuntamiento. “Les sienta mal que desde Compromís pidamos información y respuestas sobre su labor al frente del gobierno, creen que con su actitud a dejar de llevar la voz de la ciudadanía en el Ayuntamiento” lamentó Pep Pastor.

Por su parte, Gerard Fullana ha pedido al gobierno del Partido Popular “un comportamiento más profesional”, y atribuyó su hacer a las “viejas formas de hacer política que nos ha tenido acostumbrados el PP en los últimos 20 años en todas las instituciones de todo el País donde ha gobernado, como es el caso todavía de la Nucía.”

Según manifestó Àgueda Micó, “los ataques personales propiciados desde el PP hacia nuestro regidor son furibundos y sin sentido”. “Es una lástima ver como el PP convierte un pleno donde se debería debatir sobre cómo solucionar los problemas de la gente, en un espectáculo donde los gritos y las descalificaciones personales tratan de ocultar la mala gestión del PP al frente del gobierno local.”